Veel gestelde vragen

 

Wij kunnen ons voorstellen dat u nog wat vragen heeft.
Onderstaande enkele veel voorkomende vragen met antwoord.
Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen of mailen voor al uw vragen en/of opmerkingen.

Kan ik bij Schoonheidssalon Lavendel pinnen?

Ja, u kunt bij ons pinnen

Is Schoonheidssalon Lavendel aangesloten bij de Anbos?

Ja, wij zijn aangesloten bij de Anbos

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja, wij verkopen cadeaubonnen voor elk gewenst bedrag of behandeling.
Als u van te voren belt of mailt zorgen wij dat er een mooi verpakte cadeaubon voor u klaar staat.

Werken jullie op afspraak?

Ja, wij werken uitsluitend op afspraak.
We hebben wel iedere* vrijdag inloopuur tussen 13.00-14.00 voor kleine behandelingen
*met uitzondering van vakanties

Hebben jullie een nieuwsbrief?

Ja, een aantal maal per jaar versturen wij een nieuwsbrief.
U kunt zich daarvoor opgeven

Als ik mijn afspraak wil verzetten hoe lang van te voren moet ik dit dan doen?

Minimaal 48 uur voor aanvang van de behandeling telefonisch of per mail

Als ik niet op mijn afspraak kom word het dan in rekening gebracht?

Ja,  als u niet tijdig (minimaal 48 uur voor aanvang) heeft afgemeld moeten wij de geplande behandeling in rekening brengen.
Wij reserveren tijd voor u en kunnen daardoor niemand anders inplannen.

Zijn jullie ook 's avonds open?

Ja, wij zijn ook ’s avonds geopend
Maandag en dinsdag van 18.00 – 22.30
De avonden zijn erg geliefd dus om teleurstelling wordt aangeraden tijdig te boeken

Vergoed mijn zorgverzekeraar jullie behandelingen?

Ja, Schoonheidssalon Lavendel heeft een AGB Code voor de specialisatie acne die door zorgverzekeraars word vergoed, meer info hierover bij uw zorgverzekeraar.